تور ارزان فرانسه: 2 دقیقه از امروزتان را در طاق پیروزی پاریس بگذرانیدطاق پیروزی پاریس

به گزارش تور تایلند، طاق پیروزی در پاریس + ویدیو

طاق پیروزی در پاریس که نام فرانسوی آن Arc de Triomphe است را شاید بتوان معروف ترین و نمادین ترین طاق پیروزی در جهان دانست. این طاق در بین سال های 1806 تا 1836 ساخته شده است. اگرچه اصلاحات زیادی در برنامه و طرح های اصلی ساخت این طاق ایجاد شد که براثر تغییرات سیاسی و یا قدرت بودند، ولی بااین حال این طاق همچنان اهداف و مفاهیم اولیه را در خود جای داده و نماد اتحاد و قدرت مردم فرانسه است. طاق پیروزی درست در میدان شارل دوگل در شهر پاریس قرارگرفته است. درواقع اگر خیابان شانزلیزه را به سمت غرب برویم، در سرانجامی آن به این طاق برمی خوریم. بنابراین، یکی از برترین فرصت های پاریس گردی برای شما همین خواهد بود که هم گشتی در خیابان معروف و دوست داشتنی شانزلیزه بزنید و از تماشای مغازه های بسیار زیبا و فوق العاده آن و یا خرید از آن ها لذت ببرید. و هم در سرانجام به بازدید از طاق پیروزی بروید.

تور ارزان فرانسه: 2 دقیقه از امروزتان را در طاق پیروزی پاریس بگذرانیدطاق پیروزی پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

این طاق در یادبود جنگجویانی که برای فرانسه جنگیده بودند ساخته شد. به خصوص آنهایی که در طی جنگ های ناپلئونی جنگیدند. این طاق سمبلی برای بزرگداشت جنگ های دوران ناپلئون و جنگجویانی است که جانشان را درراه فرانسه ازدست داده اند. قدمت ساخت این طاق به سال 1806 و به دستور شخص ناپلئون برمی گردد و نمادی برای یادآوری جنگ های او شد. با خبرنگاران همراه باشید.

از طاق پیروزی در شهر پاریس بیشتر بدانید

از دیدنی های فرانسه در شهر پاریس طاق پیروزی است که به نوعی نماد مقاومت و یادآور جنگ های فرانسه شده است. کمتر گردشگری است که در سفر به پاریس این طاق را ندیده باشد چرا که این طاق بزرگ با ارتفاع حدودا 49 متری و عرض 44 متری در انتهای خیابان شانزلیزه و در میدان معروف شارل دوگول واقع شده است و به پاریس رنگ و بوی تاریخی داده است. این طاق سمبلی برای بزرگداشت جنگ های دوران ناپلئون و جنگجویانی است که جانشان را در راه فرانسه از دست داده اند. قدمت ساخت این طاق به سال 1806 و به دستور شخص ناپلئون برمی گرددو نمادی برای یادآوری جنگ های او شد. طراح بنا فردی به نام ژان شارگرین بوده است و چیزی حدود سی سال ساخت طاق زمان می برد. با خبرنگاران همراه باشید تا از طاق پیروزی در پاریس بیشتر بدانید.

بعد از مرگ ناپلئون پیکر او را به زیر این بنا آورده و بعد به مقبره اش می برند. بعد از او مرنام های ترحیم افراد معروف و بزرگ در اینجا برگزار گردید، برای مثال با مرگ ویکتور هوگو پیکر او را نیز به اینجا آوردند و مردم بسیاری برای احترام و بزرگداشت او در جوار این طاق جمع شدند. طاق پیروزی برای دو قرن است که شاهد حوادث تلخ و روزهای شاد فرانسه بوده است، ارتش فرانسه به افتخار اینکه توانست نازی ها را از کشورشان بیرون نمایند روبروی این کاخ رژه رفت.

با رفتن به سوی این طاق در زیر آن آرامگاهی را خواهید دید که متعلق به یکی از سربازان گمنام جنگ جهانی اول است، در قسمت شرقی و پایین طاق نیز یک آتش همیشگی روشن است تا یاد سربازان گمنام جنگ های فرانسه را زنده نگه دارد. هر روز حوالی بعد از ظهر این آتش در آئیین خاصی با گاز طبیعی جان تازه ای می گیرد. معماری طاق پیروزی شما را به یاد طاق های دوران رم باستانی می اندازد، گرچه باید بگوئیم نسبت به آن طاق ها بسیار بزرگتر است. در دیوارهای داخلی طاق نیز نام فرمانده های جنگ های فرانسه را دیده می گردد. نقش ها و تصاویری که در طاق بنا شده اند راوی استقامت فرانسوی هاست، روی بنا نقش افرادی را می بینید که با دست های خالی در حال نبرد با جنگجویان مسلح آلمانی هستند.

با اینکه طاق پیروزی در یک موقعیت ممتاز مکانی قرار گرفته و علاوه بر آن دارای معماری تماشایی و عظمت باشکوهی است اما بُعد معنوی و باارزش آن است که بسیاری از گردشگران را جذب می نماید. افراد زیادی در جنگ های فرانسه کشته شدند چرا که تاریخ فرانسه شاهد جنگ های بسیاری در طول قرن ها بوده است. حالا این بنا یادآور آنهایی شده است که رفته اند، حتی آنهایی که گمنام دفن شده اند.

برای تماشای طاق پیروزی پیشنهاد می کنیم میدان شارل دوگول را انتخاب نکنید! چرا که یکی از شلوغ ترین میدان های پاریس همین میدان است، دیگر خودتان تصور کنید میدانی که دوازده خیابان به آن می رسد چقدر شلوغ می گردد، راه میان بر برای رسیدن به طاق استفاده از پاساژی در زیر زمین است که به آن ختم می گردد.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد تماشای طاق را دارید بلیط ورودیه آن را بخرید و به بالای آن بروید تا نمای زیبایی از شهر پاریس را ببینید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2001

به "تور ارزان فرانسه: 2 دقیقه از امروزتان را در طاق پیروزی پاریس بگذرانیدطاق پیروزی پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: 2 دقیقه از امروزتان را در طاق پیروزی پاریس بگذرانیدطاق پیروزی پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید