24 هزار مورد بازرسی در استان زنجان انجام گرفته است

به گزارش تور تایلند، ناصر فغفوری در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: طی شش ماهه امسال انجام 24 هزار مورد بازرسی در استان زنجان انجام گرفته و یکهزارو 348 مورد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده است.

24 هزار مورد بازرسی در استان زنجان انجام گرفته است

وی اظهار کرد: تعداد پرونده های تنظیمی در سه ماهه اول سال 524 مورد بوده که این تعداد در 3 ماهه دوم به 824 مورد رسید و این امر حاکی از رشد 57 درصدی تعداد پرونده های تشکیل گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از دریافت یک هزارو 147 مورد گزارش و شکایت مردمی ازاول سال تا انتها شهریورماه اطلاع داد.

فغفوری تأکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تأکید جدی بر تنظیم بازار دارد و به طور 24 ساعته آماده شنیدن شکایات مردمی به سامانه 124 می باشد و نظارت و بازرسی در دو بخش کالا و خدمات از قبیل پوشاک، اقلام موردنیاز شب عید، خشک شویی لباس، قالی شویی را بر عهده دارد.

وی اضافه نمود: سازمان صنعت و معدن با افرادی که اقدام به تخلف نمایند و بازار امن بازار زنجان را ناامن نمایند برخورد قانونی خواهد نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان توضیح داد: سازمان نظارت و بازرسی در تمام فصول سال نظارت لازم را از واحدهای صنفی و مراکز عرضه کالا و خدمات را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 429

به "24 هزار مورد بازرسی در استان زنجان انجام گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 هزار مورد بازرسی در استان زنجان انجام گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید