400 سال برده داری مهم تر است یا یک سیلی!

به گزارش تور تایلند، کارگردان فیلم رهایی درباره اکران این فیلم با بازی ویل اسمیت پس از حواشی پیش آمده در مراسم اسکار 2022 توضیحاتی داد.

400 سال برده داری مهم تر است یا یک سیلی!

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، هنگامی که کمپانی اپل در ماه اکتبر اعلام کرد که فیلم رهایی را تا سرانجام سال در سینما ها اکران خواهد کرد، بسیاری از مخاطب های سینما شگفت زده شدند که چگونه یک استودیو می تواند فیلم تازه ویل اسمیت را در همان سالی که به کریس راک در حین مراسم اسکار سیلی زد، اکران کند؟

آنتونی فوکوا کارگردان این فیلم در مصاحبه اخیر خود با مجله ونیتی فر در این باره گفته است: از نظر من این فیلم بزرگتر از آن لحظه در مراسم اسکار است. چهارصد سال بردگی مهم تر از یک لحظه است. امیدوارم مردم فیلم را با این تفکر ببینند و غرق در نقش آفرینی فوق العاده ویل اسمیت و تمام کار دشواری شوند که گروه ساخت فیلم انجام داده است. آیا سال ها بردگی و وحشیگری مهمتر از یک لحظه بد نیست؟ ما در هالیوود بودیم و اتفاقات واقعاً زشتی رخ داده و افراد زیادی بودند که جوایزی دریافت کرده اند که کار های بدی انجام داده اند؛ بنابراین فکر می کنم اپل همه این موارد را در نظر گرفت و من واقعاً از آن ها سپاسگزارم.

این فیلم قرار بود ابتدا در سال 2022 اکران شود، اما پس از سیلی زدن این بازیگر به کریس راک در مراسم اسکار امسال پیش از کسب جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم پادشاه ریچارد، برنامه اکران این فیلم نیز متوقف شد.

فیلم رهایی با بودجه ساخت 120 میلیون دلاری، بر اساس داستان واقعی یک برده است که در دهه 1860 از مزرعه ای در لوئیزیانا فرار کرد و راهی شمال شد تا به ارتش اتحادیه بپیوندد. بن فاستر، استیون اوگ و چارمین بینگوا نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم رهایی

اسمیت پس از شوخی کریس راک کمدین آمریکایی با همسرش در مراسم اسکار 2022، به روی صحنه رفت و به او سیلی زد، اتفاقی که حواشی فراوانی را در پی داشت و موجب کاهش چشمگیر محبوبیت او نیز شده است. او چندین بار از کریس راک عذرخواهی کرده، اما چندان مورد استقبال این کمدین و مجری قرار نگرفته است.

آکادمی اسکار در واکنش به حرکت اسمیت در اسکار 2022، عضویت او را در آکادمی لغو کرده و همچنین این بازیگر 54 ساله را برای مدت 10 سال از حضور در هر گونه رویداد های مرتبط با آکادمی علوم و هنر های سینمایی اسکار منع کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2195

به "400 سال برده داری مهم تر است یا یک سیلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 سال برده داری مهم تر است یا یک سیلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید