اختصاص 651 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی در نیکشهر

به گزارش تور تایلند، فرماندار شهرستان نیکشهر گفت : 651 میلیارد ریال اعتبار برای 245 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص 651 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی در نیکشهر

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار از ، ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ، مشخص الدین سعیدی نماینده مردم چابهار وجمعی از مقامات عالی استان برگزار گردید گفت: 651 میلیارد ریال جمع اعتبارات سهم شهرستان نیکشهر است که در 21 فصل ، 45 برنامه و 245 پروژه تصمیم گیری و صورت گرفته است.

هاشمزهی اضافه نمود: سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 99 با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استانی ، 2 درصد نفت و گاز و متوازن کشوری برگزار گردیده است.

او ادامه داد :با رایزنی های صورت گرفته با اختصاص 1070 میلیارد ریال اعتبار از محل راهبردی و توسعه سواحل مکران برای پروژه های راه و شهرسازی در حوزه بخش های آهوران و بنت موافقت شده است.

هاشمزهی گفت : با مساعدت های استاندار سیستان و بلوچستان و سازمان برنامه و بودجه استان کل اعتبارات سهم شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال 98 از رشد 120 درصدی برخوردار است.

فرماندار نیکشهر ضمن قدردانی از نگاه توسعه گرا و برنامه محور سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حمایت های استاندار با موضوع طرح آمایش سرزمینی ابراز امیدواری کرد که با پشتیبانی نماینده مردم حوزه انتخابی در مجلس شورای اسلامی شاهد رشد اعتبارات در سرانجام سال باشیم.

او اختصاص اعتبار به پروژه هایی که از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی به برخوردار هستند و قابلیت افتتاح و بهره برداری در ایام هفته دولت و دهه فجر سال جاری را دارند را از اولویت های بودجه ای شهرستان دانست.

مشخص الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان های چابهار،کنارک،نیکشهر،قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها برابر الزامات بودجه ای گفت : با اختیاراتی که در مجلس شورای اسلامی داریم تمام کوشش خود را برای تخصیص اعتبارات تکمیلی برای پروژه ها حوزه انتخابی خواهیم کرد

عرب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نیکشهر نیز گفت : 1000 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی قلعه اسپکه و اعتبار مورد احتیاج جهت احداث مخازن آب شهر نیکشهر و چاهان و پایگاه های اورژانس بین راهی تنگه سرحه و ملوران تامین و اختصاص خواهد یافت.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1052

به "اختصاص 651 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی در نیکشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 651 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی در نیکشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید