تدابیر شهید شوشتری توطئه دشمن را در سیستان وبلوچستان خنثی کرد

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران/خراسان رضوی نماینده اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طرح دشمنان در استان سیستان و بلوچستان اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و ایجاد دردسر برای نظام بود و شهید شوشتری با اجرای برنامه های مدبرانه و موثر، نظام و مردم را به یکدیگر نزدیک و توطئه دشمنان را در اختلاف افکنی بین طوایف خنثی کرد.

تدابیر شهید شوشتری توطئه دشمن را در سیستان وبلوچستان خنثی کرد

مولوی علی احمد سلامی، امروز در مراسم دهمین یادواره شهدای وحدت شهیدان شوشتری و محمدزاده در مجتمع فرهنگی آیه ها اظهار کرد: گفتنی ها درباره شهید و شهادت زیاد است، مردم ما به برکت انقلاب اسلامی از واژه شهید و فضائل شهادت بی اطلاع نیستند.

وی گفت: از روزی که این نهال کاشته شده فرزندان انقلاب با خون خود این نهال را آبیاری نموده و تا اینجا رسانده اند و امید است تا در آینده بیشتر به ثمر برسد.

وی اظهار کرد: زمانی که شهید شوشتری به استان سیستان و بلوچستان آمدند چندین گردهمایی را برگزار کردند و من نیز در تعدادی از آنها حضور داشتم و با خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار آشنا شدم. از خصوصیات شاخص این شهید تواضع و فروتنی بود و رفتار و گفتار ایشان در برخورد با یک مسئول و یک کودک متواضعانه بود.

نماینده اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: از دیگر خصوصیات این شهید بزرگوار این بود که تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نبودند. توجه شهید به افراد مستضعف از دیگر خصوصیات ایشان بود و در زمانی که در سیستان و بلوچستان بودند همیشه به مردم حاشیه شهر توجه داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید شوشتری برنامه های موثری را در طول حضور خود در منطقه سیستان دنبال می کردند، گفت: جلساتی که شهید در استان برگزار می کردند در برطرف اختلافات میان طوایف بسیار موثر بود و آنان را به هم نزدیکتر کرد.

نماینده اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان نمود: طرح دشمنان در استان سیستان و بلوچستان اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و ایجاد دردسر برای نظام بود اما شهید شوشتری نظام و مردم را به یکدیگر نزدیک کرد.

وی اظهار کرد: منطقه جغرافیایی سیستان و بلوچستان به وسیله زمینی هم مرز با دو کشور پاکستان و افغانستان است و به وسیله مرزهای آبی با امارات و عربستان هم مرز است و همانطور که می دانیم دو کشور افغانستان و پاکستان همیشه در طول تاریخ ثبات سیاسی نداشته و در هر دو کشور نیز آمریکا لانه نموده و حاکم بر مرزهاست و می خواهد وارد مرزهای ما گردد اما با تعاملی که نظام و مسئولین با یکدیگر و هر دوی این ها با مردم دارند دشمن پیروز نشده تا به امروز به اهداف خود برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 43

به "تدابیر شهید شوشتری توطئه دشمن را در سیستان وبلوچستان خنثی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر شهید شوشتری توطئه دشمن را در سیستان وبلوچستان خنثی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید