سید محمد دهنوی معاون مالی استاندار گلستان شد

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران/گلستان طی حکمی از سوی استاندار گلستان، سید محمد دهنوی به عنوان سرپرست معاونت مالی استانداری گلستان منصوب و جایگزین ابراهیم کریمی شد.

سید محمد دهنوی معاون مالی استاندار گلستان شد

استان گلستان از جمله استانهایی بود که در میانه های جهت انتصاب استانداران، استاندار نو خود را شناخت و با اتفاق نظر عمده فعالان سیاسی و اجتماعی استان و نظر مساعد وزیر کشور و هیئت دولت علی محمد زنگانه که از نیروهای بومی استان گلستان در مرکز بود به عنوان استاندار گلستان منصوب شد.

زنگانه در همان روز تودیع و معارفه خود با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب جوانگرایی و اعتماد به جوانان مومن و البته کارآمد را به عنوان یکی از ارکان شیوه مدیریتی خود مطرح کرد و به همه مردم استان گلسان قول داد شایسته سالاری جای تمامی انحرافات در انتصابات را بگیرد.

پس از آنکه علی محمد زنگانه در انتصابات آغازین خود از جمله انتصاب مدیرکل حوزه استاندار، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری و ... نشان داد میخواهد میانگین سنی مدیران ستادی را کاهش دهد این بار در اتتصابی حساس و پر هیاهو سید محمد دهنوی را به عنوان سرپرست معاونت مالی استانداری گلستان منصوب و جایگرین ابراهیم کریمی کرد.

سید محمد دهنوی که جوانی 36 ساله و از نخبگان فرهنگی و مالی استان گلستان به شمار می رود پیش از این سوابقی همانند دستیار اجرایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مشاور هولدینگ های تخصصی مالی و عضو هیئت مدیره چندین نهاد و شرکت مالی دیگر را در کارنامه کاری خود دارد.

به نظر می رسد با توجه به ححم بزرگ عقب ماندگی های کلان استان گلستان از قطار توسعه کشور و البته ظرفیت های بی شمار این استان در حوزه های مختلف دهنوی کار آسانی را برای ساماندهی به حوزه اقتصاد استان گلستان و معیشت مردم نداشته باشد، هرچند ارتباطات نزدیک وی با کارشناسان، نخبگان و مسئولان رده بالای کشور و حضور برادر او در هیئت رئیسه مجلس به عنوان یک امتیاز برای گلستان محسوب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1988

به "سید محمد دهنوی معاون مالی استاندار گلستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید محمد دهنوی معاون مالی استاندار گلستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید