شریعتمداری اطلاع داد: افزایش 20 درصدی یاری هزینه سازمان بهزیستی برای مراکز نگهداری از معلولان

به گزارش تور تایلند، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب افزایش 20 درصدی یارانه یاری هزینه سازمان بهزیستی برای مراکزی که از معلولان نگهداری می نمایند اطلاع داد.

شریعتمداری اطلاع داد: افزایش 20 درصدی یاری هزینه سازمان بهزیستی برای مراکز نگهداری از معلولان

به گزارش خبرنگاران، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات دولت در جلسه امروز افزایش 20 درصدی یارانه یاری هزینه سازمان بهزیستی برای مراکزی که از معلولان نگهداری می نمایند و مراکز توانبخشی را تایید کرد.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز دولت، مصوبات مجلس شورای اسلامی در ردیف 131500 بودجه کل کشور که موضوع یاری های یارانه ای سازمان بهزیستی مراکز شبانه روزی و مراکز روزانه توانبخشی با 20 درصد افزایش مطرح شد و این افزایش 20 درصدی در جلسه تایید و مقرر شد که در اختیار این مراکز قرار گیرد. همچنین یاری هزینه مراکزی که از خانواده های معلول نگهداری می نمایند نیز 20 درصد افزایش یافت و امیدواریم این پرداخت ها به سرعت توسط خزانه داری کشور پرداخت گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به نتایج مسابقات جهانی مهارت کازان روسیه با تبریک قهرمانی تیم اعزامی ملی مهارت به این مسابقات، خاطر نشان کرد: فقط 10 نفر در 10 رشته اعزام شدند که در پنج رشته سفیران مهارت ایران مقام آوردند و این سفیران با یک مدال نقره و دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار امتیار 17 را کسب کردند و در ردیف 15 قرار گرفتند و توانستند رده کشور را 20 مرتبه ارتقاء دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 667

به "شریعتمداری اطلاع داد: افزایش 20 درصدی یاری هزینه سازمان بهزیستی برای مراکز نگهداری از معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری اطلاع داد: افزایش 20 درصدی یاری هزینه سازمان بهزیستی برای مراکز نگهداری از معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید