مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا 15 تیر تمدید شد

به گزارش تور تایلند، حیدری از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم تا 15 تیر سال جاری اطلاع داد.

مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا 15 تیر تمدید شد

حامد حیدری مدیرکل امور اقتصادیاتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، اظهارداشت: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه اقتصادیاتی صاحبان مشاغل تا 15 تیر بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا اجرا شده است.

او با اشاره به مسائل و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور اضافه کرد: صاحبان مشاغل تا 15 تیر فرصت دارند ضمن مراجعه به سایت سازمان امور اقتصادیاتی کشور به نشانی اینتامد یا نسبت به ارایه اظهارنامه اقتصادیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده 100 قانون اقتصادیات های مستقیم اقدام نموده و از تسهیلات و معافیت های قانونی بهره مند شوند.

اظهارنامه اقتصادیاتی همان طورکه از نامش پیداست،اظهارنامه است. دفترچه ای است که کارنامه عملکرد اقتصادی شخص حقیقی یا حقوقی مشمول پرداخت اقتصادیات را معین می نماید و در آن رویدادهای اقتصادی به ترتیب وقوع، مستند بر مدارک و ادله قانونی درج شده است.

اظهارنامه اقتصادیاتی عبارت است از تکمیل اسنادی که عایدی یعغهاد یا فرد را با اندازه اقتصادیات قابل پرداخت به دولت، سازمان های دولتی یا مودیان احتاقتصادی محاسبه می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1806

به "مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا 15 تیر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا 15 تیر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید