مهلت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی مهستان تا 20 خردادماه تمدید شد

به گزارش تور تایلند، شرکت های پتروپالایش کنگان، توسعه پتروشیمی کنگان، سروش مهستان عسلویه و نگین مهستان کنگان در منطقه پارس جنوبی (کنگان) با صدور اطلاعیه ای اعلام کردند که قصد دارند با برگزاری آزمون استخدامی، بخشی از نیروی کار خود را تأمین نمایند. مهلت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی مهستان تا 20 خردادماه 1401 تمدید شده است؛ برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی مهستان تا 20 خردادماه تمدید شد

پتروشیمی مهستان در چه رشته هایی نیرو استخدام می کند؟

در اطلاعیه استخدامی این پتروشیمی آمده است که این مجموعه صنعتی قصد دارد از میان متقاضیان مرد واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس نیروی کار مورد نظرش را جذب کند. همچنین در ادامه فهرستی از رشته های مورد نظر برای استخدام را منتشر کرده که شامل

  • مهندسی شیمی (کلیه گرایش ها به جز صنایع غذایی)
  • شیمی (کلیه گرایش ها)
  • مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها)
  • مهندسی مکانیک (کلیه گرایش ها)
  • مهندسی ابزار دقیق (گرایش های ابزاردقیق، الکترونیک، کنترل)
  • مهندسی برق (گرایش های قدرت، برق صنعتی، الکتروتکنیک صنعتی)
  • کاردانی شیمی (کلیه گرایش ها)

می گردد. همچنین این پتروشیمی قصد دارد تعدادی نیرو با مدرک دیپلم در رشته های صنایع شیمیایی، ریاضی-فیزیک، تجربی، مکانیک، برق را نیز از طریق آزمون به استخدام درآورد.

بهترین آگهی های استخدام حوزه صنعتی، فنی و مهندسی را ببینید

شرایط شرکت در آزمون استخدامی

در اطلاعیه پتروشیمی مهستان دو دسته شرایط خاص برای شرکت در این آزمون استخدامی معین شده است. در بخش شرایط عمومی آمده است که داوطلبان باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  • متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بودن کارت خاتمه خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت غیر پزشکی دائم قانونی

همچنین در خصوص کارت معافیت باید در نظر داشته باشند که تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.

همچنین در بخش شرایط تخصصی برای شرکت در این آزمون آمده که داوطلبان با مدرک فوق لیسانس باید حداکثر 32 سال داشته باشند. فارغ التحصیل های مقطع کارشناسی نیز باید نهایتاً 30 سال داشته باشند. داوطلبانی که می خواهند با مدرک کاردانی در این آزمون استخدامی شرکت کنند باید نهایتاً 28 سال داشته باشند و آن دسته از داوطلبانی که قصد دارند با مدرک تحصیلی دیپلم در این آزمون شرکت کنند، باید توجه داشته باشند که محدودیت سنی برای شرکت در این آزمون 26 سال تمام در نظر گرفته شده است.

همچنین توجه داشته باشید مدت زمان خدمت نظام وظیفه (حداکثر 24 ماه)، به حداکثر سن داوطلبان افزوده می گردد. حداقل معدل در این آزمون برای کلیه رشته ها و مقاطع، 14 در نظر گرفته شده است. داوطلبان در نظر داشته باشند که سابقه خدمت مرتبط در شرکت های پتروشیمی با ارائه گواهی معتبر تا سقف سه سال و به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط، یک سال به حداکثر سنین اعلام شده اضافه خواهد شد.

تاریخ آزمون و زمان بندی نام نویسی

ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی مهستان از هم اکنون آغاز شده و داوطلبان تا 20 خردادماه فرصت دارند تا نام نویسی را انجام دهند. هزینه نام نویسی برای این آزمون 30 هزار تومان در نظر گرفته شده و همه علاقه مندانی که شرایط بالا را دارا هستند می توانند تا ساعت 24 روز جمعه 20 خرداد 1401 با مراجعه به وب سایت www.kpr-co.com نام نویسی کنند. سه روز بعد از آخرین تاریخ نام نویسی، یعنی در روز دوشنبه 23 خردادماه نیز می توانید با مراجعه به وب سایت مذکور کارت ورود به جلسه را دریافت کنید. ساعت و محل برگزاری آزمون در زمان دریافت کارت و از طریق سامانه فوق اعلام می گردد. (لازم به ذکر است که امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود.)

منبع: دیوار
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2121

به "مهلت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی مهستان تا 20 خردادماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی مهستان تا 20 خردادماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید