نباید از راه اندازی مرکز سرمایه گذاری در تبریز و تفلیس غافل شویم

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران، سید جواد قوام شهیدی عصر امروز پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: کشور گرجستان به عنوان دروازه ورودی روسیه و پل ارتباطی بین کشورهای اروپایی است و به لحاظ دسترسی آزاد تجار و بازرگانان به بازار جهانی آن هم بدون تعرفه های گمرکی بدون شک گرجستان می تواند زمینه ساز تحقق این امر باشد.

نباید از راه اندازی مرکز سرمایه گذاری در تبریز و تفلیس غافل شویم

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت کشور گرجستان در صادرات کالای ایرانی، افزود: ایجاد صنایع مشترک و یا صنایعی که مرحله بسته بندی و تکمیلی آن که در خاک گرجستان انجام می شود زمینه فروش کالاهای ایرانی را در بازار های کشورهای CIS و صادرات از آنجا به دیگر کشورها ممکن می کند.

سفیر ایران در گرجستان تصریح کرد: مسئولان بلند پایه کشور گرجستان به جمهوری اسلامی ایران علاقه مندی بسیاری دارند.

شهیدی با اشاره به حضور مستمر تجار و بازرگانان ایرانی در کشور گرجستان گفت: به جهت تجمیع سرمایه های خرد و ایجاد هماهنگی بیشتر بین تجار گرجستانی و ایرانی، راه اندازی مرکز سرمایه گذاری در تبریز و تفلیس موردی است که نباید از آن غافل شویم.

وی از سکونت بیش از 6 میلیون ایرانی در کشورهای مختلف خبر داد و یادآور شد: ایرانیان مقیم خارج از کشور سرمایه های کلانی دارند که اگر از سرمایه آنان برای پیشبرد اهداف نظام، انقلاب و توسعه استفاده کنیم می تواند تحکیم روابط خارجی تحول آفرین باشد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 376

به "نباید از راه اندازی مرکز سرمایه گذاری در تبریز و تفلیس غافل شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید از راه اندازی مرکز سرمایه گذاری در تبریز و تفلیس غافل شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید