هوش مصنوعی، بهترین دستیار فعالان بازار مسکن

به گزارش تور تایلند، حمایت از بخش خصوصی در تمام بخش ها، کمک شایانی به فعالان اصناف مختلف می نماید و می توان در اشکال مختلف، به صنعتگران و فراوریکنندگان داخل کشور کمک رساند. در مرحله نخست، حمایت از فعالان بخش فراوری وبهره برداری لازمه شرایط کنونی اقتصاد کشور است تا بتوان به بهترین شکل، فراوری را افزایش و همسو با احتیاج بازار توسعه داد.

هوش مصنوعی، بهترین دستیار فعالان بازار مسکن

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حمایت از بخش خصوصی در تمام بخش ها، کمک شایانی به فعالان اصناف مختلف می نماید و می توان در اشکال مختلف، به صنعتگران و فراورینمایندگان داخل کشور کمک رساند. در مرحله نخست، حمایت از فعالان بخش فراوری وبهره برداری لازمه شرایط کنونی اقتصاد کشور است تا بتوان به بهترین شکل، فراوری را افزایش و همسو با احتیاج بازار توسعه داد.

بخش فروش نیز یکی از مهمترین قسمت های فراوری تا مصرف در بازار مسکن است. زیرا می توان با ایجاد بستری مناسب که شفافیت در معاملات را به همراه دارد، افزایش قیمت ها در این بازار را کنترل نموده و تا حد قابل توجهی سوداگری در این بخش را از بین برد.

این مهم مدتی است با بهره گیری از هوش مصنوعی در بخش فروش ایجاد شده و با استفاده از ابزارهایی که سامانه های تخصصی فعال در این بخش ایجاد نموده اند، فروش املاک در بازار ایران توسعه قابل توجهی یافته است. به طوری که با درج قیمت املاک در سامانه های تخصصی، شفافیت را در قیمت گذاری ملک ایجاد نموده و زمانی که متقاضیان و مالکان برای مذاکرات اولیه صرف می نمایند، کاهش می یابد. گفتنی است توسعه در این بخش را، سامانه ای هوشمند به نام اینپین با بهره گیری از تکنولوژی روزدنیا در زمینه املاک ایجاد و بستری فراهم نموده تا مردم بتوانند به راحتی خانه رویایی خود را پیدا نمایند.

گفتنی است، برای اینکه کاربران اینپین بتوانند بهترین انتخاب ملکی را با صرف زمان و انرژی کمتر داشته باشند، ابزارهای متمایز و متعددی ایجاد نموده است. به طوری که کاربر با وارد کردن احتیاجهای خود که می تواند شامل جزئیاتی همچون، نوع ساخت، سال ساخت، متراژ، منطقه و ... باشد هوش مصنوعی را برای جستجو در میان انبوهی از فایلهای آماده عرضه به کار می­گیرد.

از سوی دیگر اینپین این امکان را فراهم نموده تا از نظر جانمایی، بهترین مکان برای کاربران پیدا شود. این مهم به وسیله تعیین کردن مناطق پرتردد خانواده، همچون محل کار ، مدرسه، دانشگاه یا حتی خانه والدین باشد. به این صورت با تعیین کردن تمام این مولفه ها بهترین انتخاب های ملکی را به کاربر پیشنهاد می دهد. گفتنی است هنگام جستجوی ملک روی نقشه اینپین، ابزاری در اختیار کاربر قرار می گیرد تا فاصله زمانی و مسافت ملک مورد نظر با محل فعلی اش نشان داده شود. به عنوان مثال اگر در مرکز شهر قرار دارید و متقاضی خرید آپارتمان در اقدسیه هستید، مسافت و مدت زمانی که باید برای بازدید حضوری طی کنید را تعیین می نماید.

تکنولوژی، مشاورین املاک را برای توسعه کسب و کارشان کمک می رساند

این ابزارها علاوه بر اینکه مردم را در این گرانی قیمت مسکن کمک می­کند تا بهترین انتخاب ملکی را داشته باشند، مشاورین املاک را کمک می­رساند تا کسب و کارشان با رونق بیشتری همراه شود. این مهم با هدفمندتر شدن فعالیت مشاورین و انتشار سراسری فایل های آماده عرضه در اختیار آنها اتفاق می افتد. از سوی دیگر اینپین درخواست متقاضیان را به مشاورین املاک تخصصی هر منطقه ارسال می نماید و هر مشاوری که در متراژ، قیمت و تعیینه های خاصی فعالیت می نماید، روی فایل موردنظر متقاضی کار نموده تا بهترین نتیجه برای کاربران حاصل شود.

ابزارهای هوشمندی که تمام متقاضیان ملکی را به هدفشان می رساند

سامانه اینپین برای تمام اقشار جامعه ابزارهایی در نظر گرفته تا بتوانند با جستجوی کمتر و آسان به هدف خود برسند. به این صورت، خانه هایی که مناسب زوج های جوان است، در دسته بندی جداگانه منتشر می شود. همین طور مجردها، دانشجویان، خانه های کوچک متراژ و ارزانتر از قیمت محله نیز در بخش های مختلف طبقه بندی شده اند.

در نتیجه، می توان تمام احتیاج های ملکی را به وسیله ورود به سامانه اینپین و یا دریافت اپلیکیشن آن که به وسیله برنامه های ارائه نرم افزار امکان پذیر است، برطرف نموده و بهترین انتخاب را برای خرید یا اجاره مسکن داشت. از سوی دیگر متقاضیان عرضه واحدهای مسکونی نیز می توانند، تعیینات ملک خود را در سامانه اینپین وارد نموده و با انتخاب مشاور املاک معتبر، معامله ملکی پیروز و پرسودی را در بستری امن تجربه نمایند. در ادامه یکی از مناطق پرتقاضای تهران از نظر مشاورین املاک همکار اینپین را آنالیز نموده ایم تا کاربران برای ورود به این محله آشنایی لازم را داشته باشند.

نوسانات قیمت خانه های بالای 150 متر در اقدسیه

اقدسیه یکی از محله های بسیار پرتقاضا برای سکونت در شمال شرق تهران است که به دلیل استقبال بسیار خانواده ها برای سکونت در این منطقه، در چند سال اخیر سازندگان بسکمک به این محله ورود نموده و به ساخت آپارتمان های عظیم پرداخته اند. این افزایش تقاضا، در کنار مولفه های دیگر، کمی قیمت این محله را نسبت به مناطق همجوارش افزایش داده است. از این رو تغییر قیمت خرید آپارتمان در اقدسیه طی پنج سال اخیر را آنالیز نموده ایم.

ابتدای سال 94، قیمت خرید آپارتمان در اقدسیه، هر متر مربع 11 میلیون تومان ثبت شده است. این نرخ نسبتا زیاد مربوط به یک واحد آپارتمان مسکونی 160 متری در مناطق میانی اقدسیه است. گفتنی است فرایند صعودی قیمت خرید خانه در اقدسیه در همان بازه زمانی هم با شیب رو به بالا همراه بود و طی دوسال این نرخ به 16 میلیون تومان رسید.

شایان ذکر است ابتدای سال 97 تا انتهای آن، قیمت خرید آپارتمان در اقدسیه هر متر مربع نزدیک به 12 میلیون تومان رشد داشت و در اسفند ماه 97 این قیمت به 28 میلیون و 900 هزار تومان رسید. به این ترتیب می توان یکی از دوره های رکودی و افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن در این منطقه را همان بازه زمانی دانست. چراکه طی یک ماه این قیمت به 32 میلیون تومان رسید و این افزایش در تعطیلات نوروزی، بی سابقه است.

در این راستا هر ماه از سال 98 نیز نرخ خرید آپارتمان در اقدسیه یک میلیون تومان گرانتر شد و اسفند ماه به 44 میلیون تومان رسید. گفتنی است قیمت مسکن در این محله نیز طی 6 ماه نخست سال 99، با صعود ناباورانه ای روبروشده و شهوریورماه سال جاری، قیمت خرید آپارتمان در اقدسیه هر مترمربع 64 میلیون تومان ثبت شده است.

اقدسیه روی نقشه و بارترافیکی آن

این محله که در تقسیم بندی شهرداری، در منطقه یک تهران قرار گرفته است تا انتهای عظیمراه شهید صیاد شیرازی امتداد دارد. گفتنی است عظیمراه امام علی(ع) در ضلع شرقی اقدسیه، عظیمراه صدر در ضلع جنوبی و از غرب با خیابان لنگری احاطه شده است. شمال این محله نیز تا بلوار ارتش امتداد دارد.

فلذا این محله نسبتا کوچک از نظر تردد با خودروی شخصی بسیار خوش جهت است. گفتنی است می توان علاوه بر دسترسی اتوبانی مناسب، صندلی اجتماعی بسیار خوب ساکنین، آب و هوای مطبوع کوهپایه ای و وجود مراکز تجاری متعدد در اطراف این منطقه، را دلایل تاثیر گذار افزایش جذابیت برای سکونت در این محله و تمایل بسیار خانواده ها جهت خرید آپارتمان در اقدسیه مطرح نمود.

اجاره آپارتمان در اقدسیه

گفتنی است بازار اجاره آپارتمان در اقدسیه کمی بی رونق شده است که از مهمترین دلایل آن، می توان به متراژ بالای خانه ها و معماری و متریال خاصی که هنگام ساخت استفاده شده است، اشاره نمود. از این رو اجاره آپارتمان در اقدسیه هزینه زیادی می خواهد. از سوی دیگر عرضه واحدهای مسکونی به بازار اجاره نیز بسیار محدود است.

گفتنی است یکی از مزایای استفاده از سامانه اینپین وجود فایلهای متعدد خرید و اجاره و مدل مختلف جستجوی آن است. به این صورت کاربر به دنبال خانه نمی شود، بلکه هوش مصنوعی عمل جستجو را مطابق با احتیاجهای متقاضی انجام می دهد. کافی است برای آشنایی بیشتر با ابزارهای اینپین، واژهinpin را در نوار ابزار جستجوگر خود وارد کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1282

به "هوش مصنوعی، بهترین دستیار فعالان بازار مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی، بهترین دستیار فعالان بازار مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید