30 احتیاج فناورانه صنایع خراسان رضوی احصا شد

به گزارش تور تایلند، 30 احتیاج فناورانه صنایع خراسان رضوی در زمینه های مختلف در قالب برگزاری رویداد تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزی در حوزه ساخت و فراوری احصا شد.

30 احتیاج فناورانه صنایع خراسان رضوی احصا شد

به گزارش از ، بهزاد علی پور مدیر فن بازار معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: در این رویداد رقابتی که امروز با رویکرد پاسخگویی به احتیاج ها و چالش های فناورانه صنعتی در قالب الگوی نوآوری در مشهد برگزار گردید بیش از 300 شبکه شرکت های دانش بنیان و 15 واحد از گروه های صنعتی و سازمانی مانند مپنا، شهرداری مشهد، پتروشیمی خراسان، مجتمع معدنی و صنعتی گلگهر سیرجان، صنایع و معادن احیا سپاهان، متالورژی پودر خراسان و انجمن مهندسی ساخت و فراوری ایران حضور داشتند.

او اضافه نمود: در کنار ارائه احتیاج ها و چالش های صنعتی، شرکت های دانش بنیان و فناور حاضر در نشستی به ارائه آخرین دستاورد های گلوگاهی فناوری و نوآوری خود پرداختند که برگزاری دوره نخست این رویداد، منجر به ارائه 30 احتیاج فناورانه صنایع در زمینه های مختلف و بعلاوه ارسال بیش از 20 دانشنامه از طرف شرکت های دانش بنیان برای پاسخ به احتیاج های مختلف شد و بیش از 40 شرکت فناور آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند.

مدیر فن بازار معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: این رویداد نخستین برنامه از سلسله رویداد های تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش است که برگزاری آن منجر به توسعه فضای تاب آوری و ارتقای سطح رقابت پذیری زنجیره ارزش برای صنایع می گردد.

علی پور بیان نمود: در رویداد های مشابه آینده فرصت لازم به منظور ارائه دیگر دستاورد های فناورانه و دانش بنیان و بعلاوه ارائه احتیاج ها و چالش های صنعتی فراهم خواهد شد.

او توضیح داد: همه صاحبان صنایع و شرکت های دانش بنیان می توانند احتیاج ها و چالش های فناورانه خود و بعلاوه شرکت های دانش بنیان و فناور برای همکاری در بومی سازی برطرف چالش های صنعتی، آخرین دستاورد های خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1826

به "30 احتیاج فناورانه صنایع خراسان رضوی احصا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 احتیاج فناورانه صنایع خراسان رضوی احصا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید