تگرگ به تمام باغات استان همدان خسارت زد

به گزارش تور تایلند، رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به خسارات ناشی از تگرگ در استان، گفت: باغات تمامی شهرستان های استان همدان در پی بارش تگرگ خسارت دیدند.

تگرگ به تمام باغات استان همدان خسارت زد

جهت دریافت خدمات معماری ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، احد ظفری گفت: بیشترین خسارت تگرگ و بارش ها مربوط به بخش باغات بوده است اما بخش های دیگر همچون زراعت نیز از این خسارت بی نصیب نماندند.

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید بر این که شهرستان ها در حال جمع بندی میزان خسارات واردشده به بخش کشاورزی هستند، توضیح داد: در شهرستان اسدآباد 54 میلیارد تومان خسارت به بخش باغات و مزارع زراعی این شهرستان واردشده است.

ظفری با اشاره به این که بیش از 2000 هکتار از باغات استان همدان تحت پوشش بیمه قرار دارند، یادآور شد: در بخش زراعت نیز بیش از 30 هزار هکتار از مزارع استان تحت پوشش بیمه قرار دارند.

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: بر اساس گزارش های اولیه تلفات دام نیز در شهرستان نهاوند براثر صاعقه اتفاق افتاده است، باغات تمامی شهرستان های استان دچار خسارت ناشی از بارش تگرگ شدند اما تا به امروز گزارشی از خسارت به گلخانه ها داده نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 846

به "تگرگ به تمام باغات استان همدان خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تگرگ به تمام باغات استان همدان خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید