(عکس) شادی گل ماندگار آرمان رمضانی

به گزارش تور تایلند، در بازی معوقه هفته بیستم تیم استقلال تهران در استادیوم تختی آبادان به مصاف صنعت نفت به میدان رفت و کوشش زیادی برای کسب سه امتیاز داشت که تا لحظات پایانی برای گلزنی لحظه شماری کرد. آبی پوشان که برای بازی خارج از خانه مانند بازی گذشته برابر ذوب آهن شیخ دیاباته را در اختیار نداشتند با مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی حضور داشتند، اما کوشش آن ها برای گلزنی راهی به دروازه حریف نیافت.

(عکس) شادی گل ماندگار آرمان رمضانی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

قایدی البته اگر خوش شانس می بود هم خطای پنالتی روی او اعلام می شد و هم یاری داور گلی که به ثمر رساند را مردود اعلام نمی کرد تا فشار حملات استقلال روی دروازه صنعت نفت فرهاد مجیدی را به جایی در بازی نرساند که مجبور به تعویض ارسلان مطهری گردد؛ تعویضی که نتیجه بازی را البته عوض کرد.

آرمان رمضانی که طی هفته های گذشته معمولا در دقایق پایانی بازی به ترکیب ملحق می شد، برابر صنعت نفت از دقیقه 82 وارد زمین شد و با حضور او ارسال های بلند روی دروازه حریف افزایش یافت. او در دقیقه 1+90 روی ارسال مهدی قایدی با ضربه سر شانس برای گلزنی را امتحان کرد، اما فرزین گروسیان ضربه او را دفع کرد.

او که از زمان جدایی از تیم پرسپولیس و پیوستن به استقلال فرصت فیکس بازی کردن را در اختیار نداشت و لحظه شماری می کرد تا با گلزنی توانایی های خود را اثبات کند در دقیقه 5+90 روی ارسال بلندی پشت مدافعان صنعت نفت آبادان، پس از ضربه سر محمد طیبی و پیش از رسیدن گروسیان به توپ، با یک ضربه مطمئن دروازه حریف را گگردد و تیمش را پیش انداخت.

رمضانی که پس از گلزنی به عکاسان کنار زمین نشان داد برای این لحظه سختی زیادی کشیده و طبق گفته خودش صبر زیادی طلب نموده ابتدا با دستانش به آسمان اشاره نمود و سپس به لوگوی استقلال اشاره نمود. او پس از اشاره به لوگوی استقلال بر آن بوسه زد تا صحنه جالبی را برای هواداران تیم پرسپولیس رقم بزند و نشان بدهد که به این باشگاه علاقه بیشتری دارد.

رمضانی آخرین بار در مصاف با شاهین بوشهر با پیراهن سایپا پیروز به گلزنی شده بود که به هفته بیست و ششم لیگ نوزهم برمی گشت. او اکنون با گذشت بیش از 300 روز دوباره طعم گلزنی را چشیده است و اکنون گل سه امتیازی حساسی را برای تیم مجیدی به ثمر رساند تا فاصله با صدر جدول رده بندی را کاهش بدهند.

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1678

به "(عکس) شادی گل ماندگار آرمان رمضانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) شادی گل ماندگار آرمان رمضانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید